dimecres, 15 d’abril del 2015

Dia 32: El final d'un gran viatge pel sud-est asiàtic, tornem a casa.

Sembla mentida que avui ja sigui el nostre últim dia de viatge, que ja hagin passat les 5 setmanes de la nostre lluna de mel, i més d'un més des del nostre casament. Com passa de ràpid el temps!!

Tot començava amb un dia tenyit de blanc, on els somriures predominaven, i família i amics ens omplien d'abraçades. Un dia que haviem estat preparant durant més d'un any, amb molta il·lusió perquè representés la nostre manera de ser. I després d'aquest gran dia encara ens n'esparaven de millors, un viatge de 5 setmanes fet a la nostre mida, amb la llibertat total per gaudir de nous mons, paissatges, sensacions, i sobretot la millor companyia.

Amb moltes ganes vam agafar aquell avió que sortia de Barcelona el dia 11 d'agost en direcció Hanoi, i ara ens trobem 5 setmanes després tornant a agafar un avió direcció Barcelona, direcció a casa. Hem conegut llocs preciosos que haviem somiat milers de vegades, i d'altres que ni sabiem que existien i ens han encantat!

Hem recorregut moltíssims quilòmetres en tren, tuk tuk, taxi, moto, a peu, en bici, barca... per tres països diferents. Hem passat moltíssima calor i suat com mai. També ens hem mullat sota la pluja amb les nostres capelines. Hem vist temples mil·lenaris, paissatges de posal, ciutats caòtiques... hem menjat noodels i arròs fins que ens sortien per les orelles... Hem fet tantíssimes coses en aquestes 5 setmanes, que han fet d'aquest, un viatge únic i irrepetible, que avui posa punt i final.

Amb cap ganes de que això s'acabi, però sí amb ganes de veure a família, amics, i el nostre petit gosset que ens té el cor robat i al que hem trobat molt a faltar!

A les 6 del matí ens llevem i des de l'hotel avisen un taxi que ens portarà a l'aeroport de Bangkok. Facturem maletes, passar controls, una estona d'espera a l'aeroport, i 14 hores de vol, amb escala a Helsinki, que ens portaran finalment a casa.

Ha sigut un viatge fantàstic, sempre guardarem un gran record del nostre pas per Vietnam i Cambodja.

Marta i Jordi, des de casa, esperant pròximes vegades per aquestes terres.

1. Bastant temps després peró al final he acabat de llegit tot el viatge, m'ha encantat. m'he fet una ideia molt clara d'un pais totalment desconegut, us felicito nois per aquest viatge, per aquestes explicacions i per aquest entussiasme. ja estic esperant el proper.

2. Aquesta mami que no falla mai! Tenies lectura atrassada eh! Ara a punt per començar la nova ruta! Ja tornaràs a tenir feina! Gràcies per seguir-nos allà on anem!